Този сайт използва "бисквитки". Ако продължите да разглеждате сайта, ще приемем че сте съгласни с това.

Доставки и рекламации

Доставка на стоки

Доставката на поръчаните стоки се осъществява с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС и ЛЕО ЕКСПРЕС до всяко населено място в България. Транспортните разходи до клиента или обратно до офиса/сервиза на АЙ ТИ ЕС-2 ЕООД е за сметка на клиента, освен в случаите когато не е договорено друго или е обявена безплатна доставка при условия посочени в сайта.

      Поръчките направени през сайта SKY-MAG.EU се обработват и изпращат както следва:

  • поръчките се обработват в рамките на два работни дни и пристигат при клиента на следващия работен ден.
  • при липса на количества или наличност клиента се уведомява чрез email или на оставен от него телефон за евeнтуалното забавяне на доставката.
  • поръчки за населени места в които няма офис на куриерски фирми се доставят по график от същите обикновено два пъти в седмицата.

Цената на доставка е:

  • до адрес на клиента: 4.00 лв.
  • до офис на еконт: 4.00 лв.
  • поръчки над 200 лв. 100 лв. - безплатна доставка
  • за фиксиран час се добавя 2.00 към цената на доставката

Връщане на стоки от клиенти

С оформянето на поръчка на тази уеб страница, Вие потвърждавате, че сте прочели и приемате настоящата политика по връщане на стоки от клиенти.

Общи критерии
Всички връщани стоки следва да отговарят на следното:

1. Стоките следва да бъдат в оригинална, ненарушена опаковка(кутии, картони, пликове, лепенки, стиропор и други). Не се допускат разкъсвания, счупвания и наранявания на опаковката. Не подлежат на връщане стоки с нарушена еднократна опаковка.
2. Самият продукт трябва да бъде с нормален външен вид, неразличаващ се от този в който е получена стоката. Не се допускат наранявания, надрасквания, изменения или следи от работа с продукта.
3. Не се допуска връщане на стоки с еднократна опаковка, когато те са били отваряни, както и когато са били отваряни елементи от окомплектовката на продукта, опаковани в еднократна опаковка(тонер касети, батерии и др.).
4. Стоките следва да съдържат пълната си окомплектовка (аксесоари, зарядни устройства, адаптери, антени, дистанционни управления, батерии, дискове и други).
5. Документация на производителя (книжки, упътвания, гаранционни карти, регистрационни карти, листовки и други).

 

Общи условия по връщането

• Ако не е посочено друго, имате право да се откажете от (върнете) закупените от Вас стоки в срок до седем работни дни от датата на доставката. Заявката се отправя по телефон. Стоката трябва да пристигне на адреса за връщане на стоки, чрез куриер или донесена лично.
• Освен в случаите когато продуктът Ви е дефектен или сгрешен (моля вижте специалните условия за връщане на дефектни или сгрешени продукти по-долу), всички разходи по доставките на връщания продукт остават за Ваша сметка.
• Ако връщаната стока отговаря на посочените критерии, заплатената от Вас сума за продукта ще Ви бъде възстановена най-късно в 30/тридесет/ дневен срок. Ако сте заплатили продукта по банков път или в брой при доставка – сумата ще Ви бъде изплатена по изрично посочена от Вас банкова сметка.
• Рискът от загуба или повреда на продукта по време на транспорта при връщането на стоки е изцяло за сметка на клиента. В тази връзка Ви съветваме да се възползвате от специалните опции на куриерските компании /като застраховка или обявена стойност/ във връзка с рисковете по време на транспорт. Стойността на тези опции обикновено е по-малко от 0,5 % от стойността на стоката.

Специaлни условия за връщане на дефектни или сгрешени продукти

• Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат връщани само за замяна за оригинално поръчания продукт. По изрично решение на Ай Ти Ес-2 могат да се направят изключения, при които да бъде възстановена заплатената сума, след получаване на стоката обратно в склада. Вашето желание за подобно изключение следва да бъде заявено по телефона. Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат заявявани за връщане съгласно настоящите условия в срок до седем дни от датата на доставката.
• Връщаните дефектни или сгрешени стоки следва да отговарят на общите критерии за връщане на стоки.
• Разходите по връщането и обратното изпращане на сгрешени или дефектни стоки са за сметка на Ай Ти Ес-2

Под сгрешени стоки се има предвид случаите, когато получите стока различна от тази която е отразена във Вашата поръчка.

Връщането на стока трябва да отговаря на всички посочени в този документ критерии

Ако Вашата върната стока не отговаря на всички посочени критерии, връщането може да бъде отказано от нашият склад и стоката ще бъде върната към Вас за Ваша сметка.Съответно Вашата заявка за връщане ще бъде анулирана, връщането на суми ще бъде отказано, а в случай че желаете замяна на стоката, то тя няма да бъде извършена. В този случай всички транспортни разходи ще бъдат начислени за Ваша сметка. Споразуменията ни с нашите доставчици не ни позволяват на правим изключения от тези правила.


Гаранционно обслужване:

     Рекламираната стока трябва да бъде с пълна окомплектовка и в оригинална опаковка, почистена и със здрави гаранционни стикери. Да бъде придружена от гаранционна карта или нейно копие. С данни за клиента и описание на дефекта.

  • Гаранционния срок на изделието е указан в гаранционната карта.
  • Гаранционното обслужване се извършва в сервиза на Продавача. В зависимост от сложността на ремонта и доставката на резервни части, максималния срок за ремонта  е 20 работни дни. След изтичане на този срок, ако дефектът не може да бъде отстранен, дефектиралата стока се подменя.
  • По време на престоя на стоката в сервиза, Продавача не е длъжен на осигурява оборотно друга стока.
  • Повредата на стоката в гаранционния срок не е основание за подмяна с нова.
  • При Констатиране от Продавача на софтуерни проблеми, същите се отстраняват за сметка на Купувача.

 

Гаранционното обслужване може да бъде отказано в случаи на:

1. Несъответствие между данните на документите и тези на стоката или липса на сер. номер, неспазване на гар. условия, описани в съпътстващата документация и в гар. карта, нарушени гаранционни стикери.

2. При повреди от лош транпорт, лошо съхраниние,неправилен монтаж, небрежност,механично увреждане, изпускане,удар,заливане с течности,използване на неоригинални адаптери и аксесоари, токови удари,лошо заземяване , пряка слънчева светлина ,висока влажност , вибрации , лошо охлаждане , природни въздействия, включително недобре изпълнена кабелна мрежова връзка и/или тел. линия, работа в замърсена среда, проникнали насекоми и други независещи от производителя причини, нарушен външен вид, влошаване поради неправилна експлоатация (включително повредени гнезда, жакове, куплунзи и др).

3. Ако са правени опити за промяна на конфигурацията или ако стоката е отваряна, разглобявана или е правен неоторизиран опит за ремонт или за промяна на конструкцията, използвани са некачествени и/или неоригинални консумативи, използвани са некачествени CD носители, счупени в оптичното устройство.

4. Ако има дефектни пиксели/субпиксели на LCD матрица на мониторите, на преносимите компютри и на моб. телефони по-малко от лимита на производителя и/или съгласно ISO 13406-02, както е посочено по-долу:

   -.Постоянно светещ пиксел-2 броя;

   -.Тъмен пиксел - 2 броя;

   -.Дефектен субпиксел (червен, зелен или син,светещ или тъмен)-5 броя;

   -.Група от съседни пиксели (само ако са постоянно светещи или постоянно тъмни) в квадрат 5 х 5 пиксела-не се допуска;    

   -.Група от съседни дефектни субпиксели (червен, зелен или син, светещ или тъмен) - 2 групи.

5. Ако има петна на LCD матрицата, причинени от докосване с ръка и/или твърд предмет. Матрицата се почиства само със суха кърпа или със специални влажни кърпи за почистване на LCD монитори.

6. При нелиценз. софтуер, неоторизирани модификации на вградения софтуер (вкл. BIOS), наличие на вируси. - Ако стоката е ескплоатирана не по предназначение, както и използването на битови стоки за търговски и/или професионални цели, в заведения, отдаване под наем и др.

7. Гаранцията не се отнася до софтуер, инсталирани драйвери, настройки, а също така и за информацията на клиента в повредените устройства


За въпроси може да се свържете с нас на някои от следните телефони:

  • 098 887-1132 - мобилен Теленор
  • 087 757-3727 - мобилен Виваком